Digitale media

Zet jouw bedrijf online op de kaart

Een goede online strategie

De eindeloze mogelijkheden in digitale communicatie zijn soms overweldigend. Wij helpen je door de bomen het bos weer te zien en kiezen samen met jou welke digitale media het beste past bij jouw bedrijf. Met een goede online strategie en de juiste uitingen op de verschillende platforms zorgen we voor heldere en aangename communicatie.

Duidelijk en vindbaar

Om online in contact te komen met nieuwe en bestaande klanten, moeten zij een bedrijf gemakkelijk kunnen vinden. Daarbij wil je dat de ruimte tussen de klant en de informatie die zij nodig hebben, zo klein mogelijk is. Hoe makkelijker mensen de juiste informatie kunnen vinden, hoe eerder zij geneigd zijn met jou in zee te gaan.

Zet je bedrijf online op de kaart

Er zijn tal van manieren om je bedrijf online zichtbaar te maken. Je eigen website is daarbij altijd de basis. Het is dé plek waar mensen meer te weten kunnen komen over de diensten en producten die je aanbiedt, maar ook over de visie en de doelstellingen van jouw bedrijf. 

Wil je naast een website ook andere digitale media inzetten? Dan verwijzen die altijd terug naar de bedrijfswebsite. Vaak werkt een mix van verschillende kanalen uitstekend om zowel bestaande als nieuwe klanten te bereiken.

Websites

Je bedrijfswebsite is als je ‘huis’ op het internet. Een vaste plek waar klanten je altijd weten te vinden. Als je duidelijk in beeld hebt waar je doelgroep naar op zoek is, kun je hen op je website perfect voorzien van alle informatie die zij nodig hebben.

Nieuwsbrieven

Heb je een adressenbestand of ben je dat aan het opbouwen? Met een periodieke nieuwsbrief zorg je ervoor dat je regelmatig onder de aandacht komt. Verstuur nieuwsbrieven die meerwaarde bieden voor de lezer en goed resultaat zal zeker volgen.

Social Media

Een goed onderhouden en actueel kanaal op social media kan dé plek zijn waar je waardevolle interactie hebt met je doelgroep. Sommige social media kanalen zijn bovendien heel geschikt voor klantenservice en acquisitie.Vooral op deze plekken geldt: je hebt een hoop profijt van een goede strategie die je helpt om constant en herkenbaar te communiceren.

Paid advertising

Ook betaald adverteren kan onderdeel zijn van een goede marketingmix. Advertenties die getoond worden via Google of via social media bijvoorbeeld.

Our Services pic 1
Our Services pic 2
Our Services pic 1

Ben je er klaar voor?

Laten we samen kijken hoe jij jouw doelgroep het beste online bereikt

CTA Home page New